Lååångt inlägg

Vaknar av att jobbet ringer klockan halv åtta.. Grr, kunde de inte väntat två timmar? Haha wellwell, jag somnade om. Någon ringer på hemtelefonen ca en timme senare, men jag går inte upp och svarar.. Varför ringer folk så tidigt när man för en gång skull har sovmorgon? Sedan ringer min väckarklocka kvart över nio. Och jag frågar mig själv varför ställde jag den på så tidigt? Så jag låg kvar i sängen tills halv elva ungefär. Men nu så ångrar jag det, hade velat vara uppe lite tidigare än då :)

Okej, nu varnar jag för tråkig läsning! Det här blir nämligen ett sådant inlägg varav jag "klagar av mig" lite. 

Jag har nog aldrig haft så mycket ångest som jag har haft de senaste veckorna! Mer eller mindre hela tiden så har jag kännt ångest. Eller jag kanske inte ska kalla det ångest, kännt mig deppig, orolig, osäker.. Jaa, jag vet inte riktigt vad det är jag känner :) Men en klump i magen finns där hela tiden, men ibland är den större och ibland mindre.

Varför känner jag såhär? Är det en oro inför framtiden som många känner som precis har gått ut gymnasiet? Är det för att jag saknar skolan och klassen? För lets face it, det gick inte en enda dag i Trolloxen utan att man fick sig ett rejält skratt. Är det för att jag saknar hästarna? Är det för att jag inte tycker om arbetslivet? För att jag är nervös att jag ska göra bort mig varje dag på jobbet? Är det för att jag känner mig ensam?

Alltså jag har ingen aning! Ibland tror jag att det är lite av alltihopa som jag nämnde ovan. Men jag önskar bara att jag kunde komma på lite mer av vad det var, så man kan göra något åt det. Jag försöker göra något åt det! Jag kollar på vänner, som är ett roligt och uppmuntrande. Jag jobbar, alltså jag gör saker på dagarna så att man inte går hemma och tänker på massa onödigt. Jag träffar mina vänner som jag älskar och alltid har roligt med.

Det känns som om att man går och väntar på att något ska hända. Något ska hända och allt helt plötsligt känns bra. Wellwell, nu så ska jag snart ut och springa! Jag har fått för mig att desto bättre form man är i, desto bättre mår man. Är det inte så? haha, jag har ingen aning. Ska i alla fall försöka att vara posetiv! Försöka göra saker som får mig att må bra.

Idag blir det som sagt jobb, 16.30-21.30. Lite nervös! Sen så är jag ledig i morgon! Ska bli skönt faktiskt :) Fint väder idag så hoppas att det kan hjälpa mig att va på bra humör och att inga sura tanter ska förstöra det ;) haha.

Pussokram på er!

Kommentarer
Postat av: Ellen på smällen

jag förstår dig älskling!! men vi får inplanera en massa mysiga filmkvällar och galna partynätter i höst så ska vi nog kunna dämpa våran ångest lite <3

Postat av: Elina

älskling.. vet inte vad det är som oroar dig, men känner igen känslan. skype snart? du kan få prata av dig hur mkt du vill hos mig. SAKNAR DIG <3

2009-10-01 @ 03:48:57
URL: http://innewjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback