Dessa mobiler..

Jag har ju berättat hela historien om hur jag skulle laga min mobil? Tror ni inte att jag får ett mejl i morse:

Hej,
vi har provat att byta ut din trasiga display på telefonen. Resultatet blir att den nya displayen förblir svart, vilket innebär att felet sitter någon annanstans i telefonen.

Så typiskt! Blir man förvånad? Svar, nej. Så nu så blir det att åka upp till affären igen och prata med dem. Vad trött jag blir.. Men ska ta upp det som de sa till mig första gången, att jag antingen kunde laga mobilen för 1500 kr eller få en likadan ny för samma pris.. Eller jag har för mig att det var något sådant dem sa..? Visst den här mobilen jag har nu funkar ju, men ibland så hörs jag inte så bra i den. Hohojaja, vi får se hur det blir helt enkelt..

Alltid är det något med mobilerna! Grr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback