Dålig bloggare

Ja nu var det några dagar sedan jag skrev! Så får väl ta en liten update nu dåå.

Helgen har varit bra, hittade enbart ett linne i Göteborg. Men det var en himla trevlig dag med mina vänner :) På kväll blev det även vinkväll och utgång. En rolig kväll blev det med!

Denna veckan hade jag bara en jobbtid inplanerad, men klockan nio i gårkväll så ringde Frida och frågade om jag kunde jobba idag. Javisst det kunde jag, även om jag vart lite seg (dagenefter dagenefter). Ska även jobba i morgon kväll på Norrahammar, lite nervöst eftersom jag aldrig har gjort det innan. Men någon gång ska ju vara den första :) Sen så ska jag jobba på Norrahammar även torsdag förmiddag och på fredag förmiddag blir det Älgstigen. Sen så har jag två jobbtider nästa vecka! Hoppas på att det blir någon mer.

Har även fått förfrågan om att börja som timvikarie på Råslätts hemtjänst. Visst det är ju kanonbra! Men just nu så känns det som om att jag är i fullgång med att komma in på Norrahammars hemtjänst och alla rutiner och vårdtagare som finns där. Så skulle vilja bli lite mer hemmastadd där innan jag börjar på ytterligare ett nytt ställe. Men jag har ju så svårt att säga nej :P haha. Så vi får väl se hur det blir :)

Hoppas allt är bra med er :)
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback