Addicted?

Har inte haft mina tatuerings tankar i huvudet på länge. Men sitter här och kollar på Miami Ink (som alltid) och får massa inspiration! Om ställen på kroppen, motiv osv. De gjorde nyss en lotusblomma och den blev sjukt snygg!

 Tänk att ha den här blomman

 Fast på det här stället

Tycker ni inte att det är snyggt?! Jag har ju aldrig velat ha färgade tatueringar, men kanske ändrar mig. Vad tycker ni? I färg eller svartvit?

Har ju även pratat om att jag vill göra något som symboliserar min familj, jag tycker fortfarande att det skulle vara snyggt att tatuera in deras personnummer eller födelseår. Funderade ju på att fläta in dem i någon blomma på något sätt men nu så funderar jag på att stapla dem under varandra. Kan inte riktigt förklara stället som jag funderar på så lägger upp bilder i stället:

 

Vad tycker ni mina kära vänner? :)

Många av er tycker nog att jag är löjlig som vill ha så många tatueringar.. Men håller man det liksom stilrent så tycker jag det är riktigt snyggt med många tatueringar. Tatueringar gör man för sig själv, och därför blir det ofta på ställen som man inte visar så ofta. Så då ser det ju inte ut som om att man har så många. Skulle jag göra de här två så har jag totalt fyra tatueringar, varav två är ganska så små. Det är ju bara att man ska ta tag i att göra det med. Men just nu så känns det som om att det inte händer så mycket roligt i mitt liv så det skulle vara roligt att kanske göra något sånt här? Om man är villig och lägga pengar på det just nu med då.. Är jag det..? Hmm.




Gorgeuos!


Kommentarer
Postat av: Sajje

Tycker att du först och främst ska satsa på familjetatueringen på sidan av magen/ryggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback