Vikariat

Wihoo! Guess what happend today? Chefen ringde och erbjöd mig ett vikariat på Norrahammars hemtjänst. Givetvis tackade jag ja! Detta vikariatet var visserligen bara året ut, men ändå. Det är väl ganska bra ändå? Så från och med den 19 oktober så jobbar jag heltid, 75 % ända fram till nyår om det inte blir förlängning vilket det faktiskt kan bli :) Jag känner mig jätte glad över detta. Gladare än vad jag trodde att jag skulle bli faktiskt!

Ikväll blir det som sagt lite kräftskiva :) Hoppas att det ska bli skoj! Så nu måste jag nästan börja göra iordning mig. Men vi hörs i morgon :) ♥

Kommentarer
Postat av: Smällen

Grattis älskling!!!!!! :D ledig på söndag? myyyys? <3

2009-10-09 @ 19:14:09
Postat av: Sajj

Är så glad för din skull min lilla korv <3

Postat av: Elina

vad kul, filus! :D grattis <3 klart dem vill ha världens bästa som anställd ;)

2009-10-11 @ 23:14:42
URL: http://innewjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback