Underbart!

Har spenderat ungefär två timmar av förmiddagen i stallet. Väckarklockan ringde klockan halv tio och klockan halv elva satte jag mig i bilen på väg mot Sanseryd. Började med att mocka, sen så tog jag in Blossom och borstade och mös med henne :) Sen så blev det en sväng ut i skogen. Hon vart ganska så pigg, men snäll! Det var verkligen såå roligt att sitta på hästryggen igen. Dessutom är Blossom en väldigt mysig häst tycker jag! Så det dröjer nog inte länge förrän jag åker upp dit igen för en ridtur :) Men jisses vad man har tappat! Jag känner redan nu i benen hur trött jag är. Kommer nog knappt kunna gå i morgon. Haha




Kommentarer
Postat av: Elina

ser jättehärligt ut :) saknar med hästryggen!

2009-10-30 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback