Trötter

Jag är trött! Hade velat ha ett jobb där man började ungefär.. hmm.. Klockan nio kanske? Det hade vart ganska lagom. Jag förstår inte, innan var det självklart att man började skolan runt klockan åtta, och det var ju varje eviga dag! Sen så gick man till kanske klockan tre, varje eviga dag. Varför blir man mycket tröttare nu? Igår jobbade jag 07.45-15.00 och då var jag helt slut när jag kom hem! Förstår verkligen inte det..

Känns tungt att gå upp tidigt igen.. Menmen, det är väl bara att bita ihop! Jag får fan ta att skärpa mig, sluta lipa Fia. Var glad för att du har ett jobb över huvudtaget och hur ska du någonsin kunna flytta hemifrån om du inte har pengar. Nee, skärpning nu! Var mer posetiv.

Gick på stan lite idag med Lisen :) Myspys! Hittade två plagg som fick följa med hem. Fuuuck, jag kan inte shoppa på det här viset. Måste spara.. Fast lite måste man väl få unna sig? (a) Båda från Gina tricot!




Kommentarer
Postat av: Sajje

Jeansskjortesystrana ;D

Postat av: Lizhen

fina kläder :)

2009-10-07 @ 19:48:28
URL: http://lizaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback