Torsdag

Sitter och funderar på om jag har något roligt eller intressant att skriva om. Kan inte komma på något så vi får väl se om det blir några rader eller ej ;)

Jag verkar ha en lugn helg framför mig! Det känns skönt :) På lördag blir det troligtvis 50års kalas! Och det är väl ungefär de planerna jag har. Ska nog träffa Lisen någon dag med hoppas jag! Så det blir väl att ladda inför en ny vecka i helgen helt enkelt. Vi får se, det händer ju faktiskt att det dyker upp något som ändrar planerna. Men just nu så känner jag för en myshelg!

Ikväll blir det att kolla på Idol igen antar jag.. Se om det är något att ha :) Nu så kommer mamma och pappa äntligen hem! Så får väl gå upp och tjöta lite med dem! 

Ha det bra! Pussokram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback