Torsdag

Varnar för långt inlägg. 

Tror det eller ej men än sålänge så är jag på ganska så bra humör idag. Vet inte riktigt när jag vaknade men jag låg kvar ända tills klockan tio i alla fall. Gick upp och tog en dusch, och sitter nu vid köksbordet och dricker kaffe, äter smörgåsar, lyssnar på radion och kollar givetvis datorn (lånat storasysters nu when shes at work, perfect!).

Det kändes helt underbart att vara tillbaka i stallet igår! Hälsa på hästarna (och givetvis katterna), och sitta och tjöta med Lotta om allt mellan himmel och jord. Kom in en stor (1,87) häst på banan medans vi satt i köket och pratade.. Det var en riktig snygging må jag säga, sånt steg! Kunde inte riktigt släppa blicken ifrån honom. Tycker det är riktigt kul att sitta på stora hästar, allt känns så maffigt. Så nu så måste jag faktiskt erkänna jag saknar hästarna. Så nästa vecka när jag är ledig på fredagen ska jag fråga Lotta om jag får komma ut och rida lilla Blossom en sväng :) ♥

Jag hoppas att ni såg Fråga Olle dokumentären igår om Sunny beach?! Hahahaha, vad jag låg och skrattade för mig själv. Ringde till Ellen flera gånger, titta det är ju han! Och där är ju han! Jaa, vi kände faktiskt igen en del personer, och för att inte tala om alla ställen. Sen så måste jag nog erkänna att de hade tagit med dem personerna som är "värst" där nere. Visst fest och sådär är det varje dag, men vi höll oss till alkoholen på kvällarna och var inte riktigt likadana som alla som var med i gårdagens program.

Men gud vad man längtar tillbaka när man tittade.. Nu när man bara går och jobbar hemma i Sverige känns allt så grymt tråkigt. Men det här är bara början, det här ska jag hålla på med i 45 år till?! Hohojaja, nee lite kul ska vi väl hitta på innan vi går in i vuxenlivet helt och hållet..? Snälla! Nee det där programet gjorde verkligen min kväll/dag igår! Vad jag låg och skrattade för mig själv.. Jag har ångest på kvällarna heeela tiden! Och jag hatar det, börjar bli riktigt trött på mig själv för det. Varför är det så? Varje eviga kväll..? Usch, försvinn!

Har bestämt mig för att vara nykter på fredag i alla fall. Känner att jag behöver en nykter helg. Sen så känner jag att jag behöver spara mina pengar, orkar inte vara bakis på lördag (då vi bla ska på släktkalas runt tvåtiden), vill även tagga inför kommande jobbvecka i stället. Dels så känner jag att jag kan ha roligt med er utan alkohol! Så jag ska ta bilen (så man inte kan ändra sig under kvällens gång ;)) så får vi se om jag känner för att följa med gänget ut eller om jag väljer att åka hem och gå och lägga mig tidigt. Vi får se vad jag känner för helt enkelt :) Ska bli väldigt roligt att få delar av gänget samlat i alla fall! Ärligt talat, jag saknar klassen.. som fan! :( ♥

Såå, det kändes skönt att få skriva av sig lite! Nu så ska jag plocka undan och städa lite, göra iordning mig sen så blir det att ta svinis sprutan (måste erkänna att jag är ganska så nervös för vad följderna kommer bli). Efter det så ska jag åka in till a6 en sväng tänkte jag. Sen så blir det hem att käka (känns så pinsamt att sätta sig själv på a6 och käka, haha), sen är det bara att dra till jobbet igen. Hoppas på att Rana ska gå jämte mig idag! En jätte go tjej som går brevid nu på jobbet och så småningom ska börja hos oss :)

Nehe, dags att sätta igång!
Pussokram

Kommentarer
Postat av: Elina

SAKNAR DIG! hoppas att du får en härlig helg, älskling. att kvällen hos anthony blir kul, att sprutan inte gör för ont och att ångesten håller sig borta.. :/ tänker på dig <3 PUSS

2009-10-22 @ 15:18:44
Postat av: mariana DG

kommer du på lördag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback