Torsdag

Hejhej!

För det första, sikken tvkväll det har blivit på onsdagar. Nu så har Bonde söker fru börjat klockan 20.00-21.00 och efter det så börjar Oskyldigt dömd 21.00-22.00. Sen ett vänner avsnitt och efter det precis lagom att somna :)

Idag så var tanken att jag skulle ut och springa, men tycker inte om att springa när det är så kallt ute. Så jag hörde med de fiinaste om de ville följa med ut på en promenad, och det ville de. Detta innebär att jag, Johanna, Wilma och Jonna ska ut och gå på en promenad om en stund :)



Snart är det helg, snart är det helg. Bara en dag kvar! Hoppsan, verkar bli en fartfylld helg i helgen?! På fredag ska jag på lite kräftskiva :) Det ska bli mysigt och roligt! Men ska ta det ganska så lugnt och åka hem i hyffsad tid för på lördag så är dagen kommen som vi så länge har väntat pååå.. Haha nee inte riktigt kanske, men det är då dags för sex/dildo partyt med tjejer/tanter i alla åldrar och det ska bli mycket roligt.

Ha de bra! Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback