Tisdag

Grymt trött idag! Korta jobbdagar hela veckan. Är väl ganska skönt I guess, innan jag börjar mitt vikariat :) Thihi. Måste erkänna att det känns lite sorgligt att jag snart ska lämna Älgstigen.. Eller hmm, det där lät ju lite väl drastiskt. Det är ju inte omöjligt att jag kommer tillbaka! By the way så ringde Åsa nu och frågade hur jag önskade att vara ledig i jul och nyår. Enligt schemat så skulle jag jobba juldagen 16.30-21.30, nyårsafton 16.30-21.30 och nyårsdagen förmiddagen. Vilken tur har inte jag då? Dem bästa tiderna man kunde få? Men så tänkte jag efter, hur lyckat brukar nyår egentligen bli..? Så jag sa att jag kan ta både juldagen och nyårsafton men önskar att vara ledig nyårsdagen. Då kan man ju ändå skåla in tolvslaget? Kanske ska vara hemma med släkten detta nyåret? Vi får väl se, vi får väl se :)  

Idag ska jag troligtvis träffa Emmelie och Lizah och ha lite myskväll :)

Lite bilder från helgen kanske ni vill se ? ;)

  



Oj glömde nästan nämna! Vilket äckligt väder det har varit idag. Vaknar av att pappa säger till Sandra (medans jag ligger och halvsover och väntar på att klockan ska ringa, hrmf) "Det snöar ute". Kröp i 40-55 km/h till jobbet. Kändes inte så bra att åka i snöoväder med sommardäck..?! Lite senare när jag kommer hem till en gubbe så möts mitt: "Godmorgon!" av ett: "God jul". Haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback