Seg

Idag har varit en riktig segaochslappa dag! Gick upp runt kvart i elva. Ser att jag har fått ett sms av Lizah "En utgång är ingen utgång utan alf ;) Fan vad jag saknar dig ikväll". Vad du är gullig! Kan bara säga det samma fisen :) Nästa helg väntar ju Sex-party/Dildoparty, jag vet inte riktigt vad man kallar det? haha. Men det ska bli skoj i alla fall.

Anyway, som ni förstår så har detta än så länge varit en riktig slappdag! Men har ändå lyckats ta mig ut på min jogging runda i dag, lite stolt över mig själv. Fast det var riktigt tungt att springa idag! Vilket kanske också förklarar varför jag har luggit i soffan sen dess ungefär. Käkade för ungefär en och en halvtimme sedan och tallriken står fortfarande kvar här. Men efter det här inlägget så ska jag plocka iordning och sätta på lite kaffe så jag blir en människa igen!

Igår så var vi ju på släktkalas! Sen så avslutade jag kvällen med att åka till Martina och hjälpa henne att färga hennes hår. Ikväll så ska jag hem till Lizah i alla fall, myskväll som står på schemat! Perfekt avslutning på veckan.


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Jaaa ikväll ska vi mysa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback