Saturdaaay

Lördag, och jag sitter här helt ensam i mitt hus.. buhuu.. Nee men mamma och pappa är och kollar på en ny tvättmaskin eftersom våran är sönder. Våran familj har verkligen sån tur när det kommer till tekniska apparater! Hohojaja

Kvällen igår började med att vi åkte in till Anthony runt halv åtta tiden. Satt där spelade lite spel och sådär som vanligt! Jag själv drack cola medan de andra drack cider vin och öl typ :) Varlite kul att se alla onyktra ur ett nyktert perspektiv :) hehe. Sen åkte vi in till krogen i alla fall, satt på amor en stund. Sen så skulle tjejerna gå vidare till centrum och då kände jag att det var nog dags att åka hem! Så jag och emmelie gick och käkade på Chicki mama sen åkte vi hem. Så var väl hemma runt halv ett tror jag. Då var det bara att kolla lite vänner och sedan sova :)

Om någon timme eller två så ska vi åka till Strängsred på lite släktkalas, Mariana fyller 16 år. Sen blir det nog bara hem och ha lite myskväll antar jag, för i morgon väntas det jobb igen.. Delat pass!

Har så grymt ont i armen efter sprutan! Hade jätte ont i går på dagen, sen så gick det över lite. Sen på kvällen kom det tillbaka igen och nu har jag jätte ont igen :( Pappa sa att det kunde hålla på så en veckan :O Jag trodde det skulle gå över efter typ två dagar. Jaja, är glad för att jag inte har fått feber eller frossa i af :)

Nee nu vill pappa ha datorn.
Pussokram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback