Myslördag

Besöks rekord på Fias blogg!? De senaste dagarna har jag haft 11-12 läsare på min blogg. Tror det är rekord! Hihi. Undra vilka alla (kanske är lite väl starkt att kalla er alla för så många är det ju faktiskt inte) ni är? Varmt välkomna i alla fall :)

Denna lördags morgonen/förmiddagen började jag med en film som har stått och laddats ner under natten. Nämligen "Seven pounds". Någon som har sett den? Måste erkänna att den var lite rörig i början men när man väl kom in i den, började förstå lite mer så tycker jag att den var otroligt bra!





Ända sen jag såg Will Smith i filmen "I'm legend" (vilken också är en favoritfilm) så har jag haft en liten crush on him! Tycker han spelar jätte bra och är grymt snygg. Han har växt upp och är inte längre Fresh Prince in Bel Air ;) Jag tackar gudarna för det ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback