Lördag

Heeeej änglar ! Skojjar bara.. haha, kul!

Hejhej!

Ligger och halvslöar i soffan och väntar på att middagen ska bli klar. Börjar bli lite hungrig! Kvällen i går var.. Jaa lite blandad får jag nog säga! Lite seg i början, sen hade vi jätte trevligt och roligt. Käkade, spelade charader, dansade. Sen så blev det lite mindre kul och ett tag kändes det som det hela var en avspegling från någon fest när man gick i åttan. Lite synd att det blev så men så kan det bli ibland! Vill väl ändå tacka för att jag fick komma dit :)

Idag ska jag bara ta det lugnt fram tills klockan fyra ungefär. Då åker jag till Lizah och fixar lite, resten av kvällen vet ni ju vad vi ska göra så jag behöver inte dra det en gång till. Jag hoppas bara på att det blir en bra kväll ikväll :)

Vi ses i dimman!


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du bästbästbäst, och kvällarna blir alltid lika galna med dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback