Fortfarande segt

Även den här eftermiddagen/kvällen känns lång, haha förstår inte detta. Jobbet går hur fort som helst! Sen så eftermiddagarna hemma känns evigt långa.

Dagen har varit lite sisådär.. Sov inte alls bra i natt, vilket inte är så konstigt när jag sov ganska länge igår morse. Så var väldigt trött och lite halvsur när jag kom till jobbet. Och då så ser jag på att det står på tavlan att jag jobbar delat pass på söndagen.. Fanfanfan tänkte jag! Jag som trodde att jag hade blivit av med den tiden men det hade jag visst inte. Så det känns faktiskt lite tungt.. Menmen, jag får försöka tänka på de goa pengarna som rullar in. För övrigt så gick jobbdagen bara bra!

En uppmuntran under dagen var helt klart när mobilen klingade och det vankas klassfest i helgen! Hoppas att många kan komma, skulle vara grymt kul att träffa alla kära oxar :) ♥


Har kännt mig lite halvers så här på kvällsfronten, lite hänging. Men tror att det är pga av att jag inte sov så bra i natt.. Så idag ska jag gå och lägga mig tidigt och hoppas på att det blir lättare att somna idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback