Bloggtorka

Dags att knapra ner några rader, var ju några dagar sen. Har ni saknat mig?

Jaha vad har jag gjort sen sist? Detsom händer är väl i princip det att jag jobbar. Mitt vikariat rullar på och det känns faktiskt jätte bra! Jag lär känna arbetskamraterna mer och mer och kommer in i rutinerna bättre och bättre. Så jag hoppas verkligen att jag får förlängt efter nyår! Träffade min chef här om dagen och han sa att det är ju inte omöjligt att det blir förlängt, det beror ju på hur de har det ekonomiskt och såå.. Men i början av december sa han att han troligtvis har lite mera koll. Så vi får se :)

Annars dåå, igår var jag på Hockey med stora syster. Alltid lika roligt :) Idag har jag fikat med Lizah, Sophie och Martina. Även det; Alltid lika roligt :) Ser fram emot min underbara helg! Lördag; Jobb 07.30-13.00 och 15.45-21.00, alltså jobb både på Norrhammar och Älgstigen. Söndag; Jobb 07.30-13.00 och 16.30-21.30. Wihoo! 

Är även igång och kollar på massa lägenheter (har därigenom blivit lite småkär i en grymt söt mäklare). Men det är fasligt vad de sticker iväg i pris om man vill bo centralt.. Jisses amalia! Så vi får väl se hur det blir med den biten med. Någon gång hoppas jag att det ska komma upp något som passar mig!

Jaa, det mesta känns ganska bra just nu :) När jag satt här och bläddrade igenom Facebook, bloggar osv, så kom jag tillbaka på massa gamla dumma tankar.. Jag tittar på mina vänner och frågor som finns långt bak i huvvet men sällan är framme kom fram igen; Varför har inte jag någon pojkvän? Varför har inte jag fått ett förhållande att hålla mer än några fjuttiga månader?! Vad är det för fel på mig..? Det går ju för alla andra.. Jaa ibland kan jag inte låta bli att undra. Just nu känns det ändå rätt skönt att inte ha någon, det gör det faktiskt. För just nu är min första prioritet jobbet! Och som mamma säger, det är verkligen ingen brådska. Och det är det ju faktiskt inte?! När det rätta dyker upp så gör den :) Jag menar på vänner är dem ju faktiskt nästan 30 år och singlar, och dem är lika lyckliga för det.. Mohaha ;)

Ser fram mycket emot nästa helg! Då så ska jag ut och käka med dem bästa och sen så blir det nog lite utgång på det :) Nu så är det bara en jobbdag till (imon) sen är jag ledig på fredag :) Då blir det kanske att rida blossom en sväng om hon mår bra. Annars blir det nog bara en slappis dag :)

Ha det bäst! Pussokram



Är vi inte snyggast i hela världen? ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Klart vi är snyggast grisen :) och vi kommer vara ännu snyggare nästa helg :D mohaha! och du behöver ingen kille, du har ju mig ;)

Postat av: Elina

Jag har saknat dig! :)

2009-10-29 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback