Underbara lördag

Den underbara lördagen gav mig sovmorgon ända till klockan 11.30! Var mycket länge sen jag sov så länge. Nu så sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe (tänker inte missa morgon/förmiddags kaffet en dag till, hade sån huvudvärk hela dan igår efter att ha missat det) och tänkte blogga lite.

Igår vart det jobb på dagen! Jag och Johanna körde ut mat tillsammans och allt blev rätt, tjohoo. Det var duktigt av oss :) På kvällen blev det mys hos Lizah med henne, Joel, Moose och Philip. Vi åt tacos kollade på idol och filmen "Fredag den trettonde". Jason är en riktigt häftig kille alltså! Det var kul att träffa grabbarna igen, och roligt att umgås utan att gå ut så det får bli fler sånna kvällar tycker jag :) Fredagsmys varje fredag hos mig sen när jag flyttar ;) Hihi.

Idag så står jobb på schemat: 16.30-21.30. Skrev ju i förra inlägget att jag kände mig lite dum när jag sa att jag inte kunde jobba i onsdags. Men nu tog jag ett extra pass idag och känner mig lite mera duktig :) Jag är ju ändå så ledig på måndag så jag får som en helg ändå :) Mycket goare pengar en lördag än en onsdag med. Joel fyller ju 21 år idag, GRATTIS JOLLE! Så efter jobbet får vi se om det blir en liten utgång eller om det blir hem och sova. Det beror på vad födelsedagsbarnet känner för helt enkelt :)

Jaha vad ska jag göra nu då fram tills jag ska jobba? Käka och duscha men det tar ju inte fyra och en halvtimme..? Hrmf.. Nee det blir väl att ta det lugnt bra :) Jag tycker ju om att ha sådana dagar ibland. Åhh kom på vad jag drömde nu. Drömde att jag var i Bratteborg och skulle ha ridlektion. Jag skulle rida Petter, Malins förra häst som jag red ibland. Det var en riktigt underbar häst, tyckte om honom väldigt mycket! Kom ihåg vad ledsen jag var när hon skulle sälja honom.. Mamma sa det; "Men vi kan fråga Malin om vi får hyra honom tills hon kommer hem?" Men jag sa; "Nemen hon vill nog sälja honom tills någon som är duktigare som kan få ut honom på tävlig osv." Och så var det ju! I alla fall så var det en riktigt mysig pålle :) En utav favoriterna genom häståren :) Tänk vad kul vi har haft på stallet-tiden tjejer? Sikka minnen :) Det får nog banne mig bli en sväng till stallet (Månestorp) på måndag igen :P Dessa underbara djur ♥

Osch, vad långt det blev! Nu har säkert alla slutat läsa. Haha.
Ha det bäst mina vänner! Vi hörs :) ♥


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Alanya i juli för faaaaan :D!!!!

Postat av: Elina

Jag saknar dig :( <3

2009-11-14 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback