Tursam flicka!

Meningen var att rubriken skulle vara ironisk.. Men när jag tänker efter så är jag kanske ganska tursam ändå..? Mina planer (dem lilla planerna jag väl hade) var att nu efter studenten jobba och sedan flytta hemifrån i början på nästa år. Som det ser ut nu så ser det ju faktiskt ganksa ljust ut?! Har haft väldigt tur med jobb i höst och jag hoppas verkligen på att jag får fortsätta på jobbet nästa år också.

Det jag tänkte berätta om, som är oturligt är att jag har slått ut en del av min tand, igen.. Några av er vet att när jag var liten så ramlade jag och slog ut en bit av min ena fram tand. Så den delen har varit ersatt med plast. Förra helgen när vi festade och jag skulle dricka ur min corona glasflaska så träffade jag fel och istället för att träffa munnen träffade just den tanden och fram tills nu så har plastbiten vart lös. För alldeles nyss lossnade den helt! YES, det blir en härlig utgift.. Suck! Jag är nog klantigast i hela vida världen. 

Kommentarer
Postat av: ellen på smällen

Men fia!!! du sa ju till mig att det kändes som att den var löst, och jag sa att du inte skulle oroa dig.. förlåt!! haha, hoppas det löser sig! ses på onsdag :) <3

Postat av: mariana DG

taack haha:D

ahh subway är så himla gott alltså =D

2009-11-20 @ 12:02:53
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Joacim

Men: från tursamt lyckade planer till en utslagen tand! Jag vill höra mer om de tursamma planerna! Vad finns det mer för planer? Jag fick precis höra att du har (?) fått tag i en lägenhet! Vad ska hända sen? Om du har den redan i jul så hälsar jag på!

2009-11-22 @ 17:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback