Trååkigt !

Åhh vad jag har tråkigt.. Sitter här och väntar på att få åka in till stan och träffa mina flickor :) Om en halvtimme typ så ska jag åka! Annars idag så har jag jobbat till klockan två, sen så åkte jag och Johanna och solade. Var alldeles för längesen sist, är en riktigt blekfis. Men nu vill värmen inte riktigt lämna mig, känns som om jag bär med mig ett solarium runt om mig. Haha. Som sagt det var ett tag sen sist!

Nu så jobbar jag kväll två dagar i sträck vilket innebär sovmorgon vilket innebär underbart :) Sen så är det vara en dag till och sen ärdet lördag och helg. Tjohoo!

Har även kommit fram till att jag ska spara till sådär superduper långt hår igen som jag hade innan jag klippte mig förra gången.. Det var faktiskt väldigt fint, eller?

  

Jag vet att alla ni tycker: "Men herregud det är ju så långt hår du har nu". Men det är det faktiskt inte, det är aningens kortare! Tss :)

Så där slog jag ihjäl några minuter! Bara tjugo minuter kvar innan jag åker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback