Onsdag

Efter att ha luggit länge och dragit mig i sköna sängen sitter jag nu här med en kaffekopp brevid mig! Det blir ingen frukost i dag utan en tidig lunch innan jag börjar jobba 13.00. Jippie! Känns inte så kul, det är det värsta passet 13.00-21.30. Uschusch, men förhoppningsvis så går det ganska snabbt när man väl är på gång och sen så är det bara två dagar kvar till helg :)

På fredag bli det lugnt, kolla på idol, själv eller med någon (någon som är sugen på myskväll och idol?). Sen så på lördag kväll blir det som sagt ut och käka med tjejerna (Lizah, Sophie, Jossan, Michaela, Ellen, Martina, Emmelie och Amanda) på Jensens och sedan blir det nog lite utgång på det! Ska bli roligt :) Jaa mer planer inför helgen har jag nog inte. Vi får väl se lite om det kanske blir någon lägenhetsvisning med.. Det brukar det ju bli på söndagarna om vi inte får napp i veckan :) Mer än så vill jag faktiskt inte berätta.. Men skulle vara himla skönt att få en liten egen lägenhet, tror jag skulle få mer motivation till jobbet då! 

Usch vad jag börjar bli hungrig nu.. haha. Får nog ta mig en clementin nu så jag står mig tills det är dags för lunch :) Ha det bäst! Pussokram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback