Onsdag

Sitter här i min sov-tshirt, en filt rumt om mig och en kopp te vid min sida :) Ledig idag, vaknade dock av att min mobil ringde 07.50. Det var jobbet som frågade om jag kunde jobba idag, någon hade tydligen blivit sjuk. Jag sa att jag hade andra planer idag och inte kunde.. Jag hatar när de ringer så på morgonen! Precis innan man ska börja liksom. Sen så funderade jag; vad har jag för planer? Ta det lugnt, åka till a6 och senare träffa Lizah..? Så fick jag lite dåligt samvete. Det är verkligen nu som jag måste jobba mycket! Jag behöver så mycker pengar jag bara kan få!!!! Men jag var faktiskt inställd på att vara ledig idag, ibland behöver man faktiskt en sån dag.. Jag kommer ju få ut dubbel lön denna månaden och vet in hur mycket det blev? 19839 kr! Så det kom ju verkligen lägligt om man säger så. Så största delen av de pengarna kommer gå rakt in på sparkontot (som numera är ett flytta hemifrån konto).

Så eftersom det enda som kretsar i mitt huvud just nu är inredning så blir det en sväng på a6 och Ikea innan jag åker till Lizah ikväll. Där blir det lite myskväll (ska försöka övertala Lizah att titta på Bonde söker fru) och ska även skypa med Elina :) <3

 

Kommentarer
Postat av: Karamellen

ååh vad du är duktig vännen :D en rich bitch ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback