Ny vecka igen!

Jaa som dem gamla säger, eller rättare sagt nästan alla säger.. Guud vad tiden går fort! Ny vecka igen. Ska snart rulla iväg till stallet och ta ut Blossom på en liten runda i skogen :) ♥ Sen så blir det hem och duscha och käka sen vidare till jobbet 16.30-21.30. Veckan ser ut på följande sett:

Idag: Stallet + Jobb 16.30-21.30
Tisdag: Jobb 08.30-14.00
Onsdag: Leeedig!
Torsdag: Jobb 07.45-15.00
Fredag: Jobb 07.45-14.00.

Inte så mycket planer som ni ser!

Åhh, ni kanske vill se lite bilder från lördagen?

  

Hoppsan, enligt de få korten som jag tog så verkar det ha varit en ganska galen kväll! Jaa det var det nog faktiskt :) Tss. Men det är så det ska vara, grymt roligt vart det i alla fall :) Vi är helt klart bäst ♥

Och vi saknar våran Elina varje sekund på sånna här kvällar! Men nu så är det ungefär bara 9 månader tills du är med oss på våra galna förfester igen. Det kommer gå snabbt :) ♥


Vill verkligen inte tjata eller skryta, men åhh vad jag längtar tills jag får tillträde på min lägenhet! Men det är bara två månader kvar tills dess och det kommer gå snabbt det med. Nu är det bara hoppas på att jag får förlängt på jobbet med, annars blir det att gå tillbaks som timvikarie igen. Det funkar ju det med i för sig men det har vart så himlans skönt att gå på schema nu de senaste veckorna!
Känns även underbart att mina vänner är så posetiva till att jag har köpt lägenhet, ni får vara hos mig hur mycket ni vill! Promise :)


Nehe, nu väntar Blossom på mig!
Pussokram


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är bästbästbäst :) myspys på onsdag kanske :) ?

Postat av: Elina

Och om du har myspys med lizah på onsdag så får du prata lite med mig med! :) Skype. SAKNAR DIG! <3 massamassamassa. vill så gärna vara med er allihopa :(

2009-11-10 @ 00:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback