Min lägenhet!

Efter några veckor/månaders lägenhetsletande och budande så var det äntligen min tur! Äntligen! Vi var med och budade på en lägenhet som vi tittade på förra helgen, den fick vi inte men istället så fick vi ett litet special erbjudande av mäklaren. Så igår var vi och tittade på en ny lägenhet och idag skrev vi på alla kontrakt och papper. Detta känns förbannat bra! Jag är såå glad :)

Lägenheten ligger på Junelundsgatan 3 i Jönköping. Det ligger vid Konsum och Preem i stan, alltså strax nedanför Klosterkungen. Det är en etta på 43 kvm och den äger rum på 6:e våningen (av 7). Detta innebär även en grym utsikt mot stadsparken och kvällssol! Vi har tillträde till lägenheten den 4:e januari, men det är en del att göra med den så det kommer nog dröja ytterligare några veckor innan jag kommer flytta in ordentligt. För först så ska vi måla och tapersera lite, sen när det är klart så tror jag den kommer bli jätte mysig och fin.. Min lilla lägenhet :)

Åhh vad jag längtar till den 4:de januari ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Är såå sjukt glad för din skull :) nu kn vi vara mycket mer med varandra:D

Postat av: mariana DG

gud va kuul för dig :D

2009-11-07 @ 23:09:52
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Elina

Är så glaaaaaaaaaaaad för din skull, fia! åååh :) och lite avis med ;) ska bli fantastiskt kul att komma hem sen och faktiskt hälsa på dig i din e g n a lägenhet! himla vuxet :) du måste ta massa bilder och visa mig nu när jag missar hela flytta-in-processen! promise :) <3

2009-11-10 @ 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback