Måndag

Ny vecka, nya tag..?

Traskade upp strax efter klockan tio, ändå så sitter jag här och halvsover.. Jaa den här helgen har verkligen tagit kål på mig! Igår kväll kände jag mig nästan lite sjuk. Man tror att man orkar hur mycket som helst och tar på sig massa jobb, men det gör man inte. Jag var verkligen såå trött igår! Men idag fick jag sovmorgon, och det har jag i morgon och på onsdag med så det känns rätt så bra :)

Idag ska jag nog bara ta det lugnt och ligga hemma i soffan fram tills att jag börjar jobba 16.30. Jag behöver en sådan dag lite då och då. Jag känner även att jag behöver lördag med mina underbara flickor! Ha roligt och släppa tankarna som bara vi kan :) Längtar även tills i morgon då troligtvis får sitta på hästryggen igen. Även där på något sätt så släpper man alla tankar och bara är..

Jaha om man skulle hoppa in i duschen kanske.. Också ett ställe där man släpper alla tankar på. Haha nee nu får jag ge mig :P Hoppas allt är bra med er! Saknar dig Elina om du läser, önskar att du också kunde vart med oss på lördag ♥

Pusspuss & kramkram


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Vill med ha lööördag :) <3

Postat av: Elina

jag saknar dig med :( ngt helt enormt och otroligt.. hade gjort nästa vad som helst för att få vara med er på lördag!!! :( älskar dig <3

2009-11-02 @ 23:41:37
Postat av: Sophie

Hästryggen?? Åh vad jag saknar hästryggen.. ja vill med rida.. :(



Lördag kommer bli helt otroligt bra, längtar till tusen :)

2009-11-03 @ 00:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback