Lördag

Skulle egentligen följt med Emmelie till Göteborg idag och kolla på häst. Men väl på väg in till stan och hämta Frida så kom vi på att jag kanske inte kommer hinna hem lagom tills att vi ska träffas i stan igen. Så jag släppte av henne i stan hos Frida så de bagav sig iväg själva. Detta resulterar i att jag har en hel dag att slå ihjäl innan jag ska träffa tjejerna och käka på Jensens. Åhh vad gott det ska bli! Ska inte äta alls mycket idag för att spara rum åt den goda maten ;) hihi. Jaha, har egentligen inget mer att säga än att Tonight's gonna be a good night :)


Känns faktiskt enormt tråkigt att du har sjunikit så i mina ögon.. Nu vet jag mer än väl vilka vänner som är värda att lägga energi på ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback