Helg

Får inte igång ljudet på datorn :( Blev lite sur över det..

Wellwell, gomorron :) Eller god middag som man hade sagt en arbetsdag. Underbart med helg igen! Har vart uppe och kört Emma till hennes fotbollsträning. Våra föräldrar är ju i Berlin och firar att de har varit gifta i 20 år :) Lite gulligt måste jag erkänna! Det är inte många i dagens läge som klarar det så länge.. Igår så vart det lite fredagsmys med Emmelie, Marte och Jeppe. Blev en tidig kväll och jag sov ända till klockan 10 idag! Så nu känner jag mig faktiskt utvilad.

Ikväll blir det utgång med förfest hos Martina. Lizah kommer även hit runt fyra tiden så gör vi väl iordning oss tillsammans lite :) Har en sovandes lite halvbakis syster på nedervåningen som inte är till mycket sällskap så nu har jag några timmar att slå ihjäl. Vad ska jag hitta på? Ut och springa? HAHAHAHAHA, nee. Tvätta lite? Jaa det kan jag faktiskt göra.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback