Första julklappen för i år



Jag och Sandra beslöt oss för att ge varandra nya almenackor i julklapp! Vi hittade en sida där man kunde designa sina egna, jätte roligt :) Har skrivit in alla kompisars födelsedagar och har till och med massa soduko längst bak! How great is that? Really great. Tycker ni inte att den är snygg? Den kostade 275 kr och vi beställde från
www.personligalmanacka.se.

Annars idag har jag inte gjort så mycket! Var inne i stan pch fixade IDkort till jobbet och lunchade med morsan efter det :) Imon blir det också att bara ta det lugnt på dagen sen så är "Grishelgen" i full gång. "Grishelgen" är ett annat namn för jobba hela helgen:

Fredag: 16.30-21.30
Lördag: 07.30-13.00, 16.30-21.30
Söndag: 07.30-14.00

Sen så har jag faktiskt tagit ett extra pass på måndagen då jag egentligen skulle vart ledig. Detta innebär att jag kommer jobba 8 dagar i sträck. Men det ska väl gå bra! I need the money :) Räknade ut idag att det var lite över 40 dagar kvar tills jag får tillträde på lägenheten, det lät som en väldigt lång tid.. Jaha nehe, vill ni ha er ett gott skratt? Här: 

 


Kommentarer
Postat av: Sajj

Vi är allt fyndiga :) och du är snyggast på kortet grrrr :D

2009-11-19 @ 20:46:19
Postat av: mariana DG

ååh snyygt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback