18 dagar!!!!!!!!!

Jag är grymt bloggsugen, så varnar för att det blir ett långt inlägg ;)

Nyss hemkommen från skolan, och sitter i min kära soffat och myser med en kopp te. Mums :) Har vart en bra dag i skolan! Har äntligen redovisat projektarbetet, inga dimmor där inte utan det gick finemang. Så nu är det bara en inlämning kvar sen så är det färdigpluggat på ett bra jävla tag ;) Har vart massa roligt prat med mina underbara damer med :)

Det är helt sjukt att vi tar studenten om 18 dagar! Dagen vi har väntat på så jääkla länge är snart här.. Sitter här och lyssnar på studentsången och det bara bubblar inom mig :) Längtarlängtarlängtar! Verkar även som det blir Liseberg med klassen nästa tisdag :) Kulkul.. Kommer sakna trolloxen när vi tar studenten:( Men vi får hålla kontakten via våran blogg ;)

Det enda vi pratar om nu är framtiden, sommarn och givetvisstudenten! Inte så konstigt. Just nu så vet jag bara vad jag gör fram tills augustimånad är slut. Men det känns skönt! Jag tycker om att jag har "resten av mitt liv" öppet, jag vill ha valmöjligheter.. Det känns skönt att inte ha allt planerat just nu :)

Det är inte långt kvar på "den jobbiga veckan" nu! Ska till stallet en sväng ikväll, tror faktiskt inte att jag rider idag utan åkåer nog bara ut och pussar lite älsklingen :) Det känns konstigt att säga men faktum är att det ska bli så skönt att lämna tillbaka honom nu. Att få mer tid, att kunna lägga pengar på annat ska bli så himla skönt! Sen så kommer jag ju sakna honom och det kommer bli tomt, han är ju trotts allt som en liten bästa vän :)

Nehe, ska fixa mig lite käk sen så blir det top model! Blev inte så farligt långt inlägg ändå ;) Bjuder på bästa studentlåten :D TAGGA!



Just nu känner jag lycka!

Kommentarer
Postat av: hannah

"Gillar" haha

Postat av: mariana DG

de e snart honey ;o

2009-06-08 @ 20:54:39
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback