Tankar och funderingar

Ingen är perfekt, alla gör misstag. Jag tror jag börjar inse det nu, det är okej att göra misstag. Alla gör det mer eller mindre, och det man tycker är misstag det är bara man själv som avgör och ofta är det bara man själv som tycker att det är misstag. Jag tror faktiskt att jag börjar lära mig mer och mer att inte må dåligt över små saker, och det är riktigt bra. Gjort är liksom gjort, det är inget man kan göra ogjort och det är lika bra att acceptera och försöka lägga bakom sig i stället.

Mycket man funderar på om framtiden.. En sak som jag känner riktigt starkt för just nu det är att jag vill ha ett fast jobb och flytta hemïfrån! Det är något som jag verkligen vill! En liten mysig etta hade vart perfekt till mig. Känns som om jag hade tagit vilket jobb som helst just bara för att kunna få göra det här. Fick vekligen mersmak i helgen när jag har vart med Ellen i Sebbes lägenhet. Åhh vad jag vill ha mitt alldeles egna lilla kryp in! :)

Helgen har sett ut på följande sett:
Torsdag: Studentfest, sova med Ellen i lägenheten, brand och lite efterfest.
Fredag: Vakna med Ellen i lägenheten, åka hem, jobba 15.45-21.00, åka till Ellen och mysa och käka massa gott!
Lördag: Åka till stallet, kolla på derby, fest hos jolle.

En liten kort sumering av min helg!

Min familj, mina vänner, min häst, "mina" svartvita är dem bästa ♥

   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback