Torsdag

Som sagt det är lite mycket nu. Var på riktigt dåligt humör hela dagen i går, och vaknade upp på samma humör nu på morgonen. Vet inte varför jag är på dåligt humör? Kanske är det för allt det jag skrev om i går. I kväll är det studentfest, men jag är inte alls lika säker på att jag ska med längre. Är ju inte på humör, och då orkar jag inte gå omkring och lossas att jag är glad. Får jag då alkohol i mig så kan det också bli fel, men det kan ändå så bli rätt! Det kan vända på humöret och jag kan bli glad på riktigt istället för att lossas. Så jag får se lite hur jag känner mig framåt på dagen om det blir partaj eller inte ikväll :)

Är det ingen som kan muntra upp mig lite? Jojje kan inte du ringa och sjunga för mig? Då blir jag nog med all säkerhet glad igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback