Tisdag

Nu så sitter jag här med en mysig frukost och tänkte "klaga av mig" lite. Men innan jag gör det så ska berätta om gårkvällen! Var ju på Beyonce i göteborg, hon var hur bra som helst! Sjunger som en gudinna och är vacker som jag vet inte vad. Danserna var inte heller fy skam. Riktigt bra var det :) Lite synd bara att man inte kunde fler låtar. Inledningen på konserten var mycket bra med åhh vad heter låten nu igen, "crazy right now" den ni vet. Avslutandet med Halo var också mycket bra :) Så fint sjunger hon verkligen.. Sen så var det flera andra bra låtar som man inte har hört innan. Det var en lyckad kväll helt enkelt och vi stod längst fram typ. Ska lägga upp bilder sen när vi lagt in dem på datorn.

Ska åka in till skolan och göra provuppsättning inför balen.. Sen så tror jag faktiskt att jag åker hem.. Känner mig inte sådär super pigg och är kanske inte heller därför så bra att skriva företagsekonomi inlämning eller var det nu är. Men får se hur jag känner mig i skolan sen..

INGET, går som jag vill. Jag försöker se allt posetivt, men så fort jag känner mig glad så händer något nytt som verkligen får mig att må dåligt och får min självkänsla att sjunka. Någon högre makt, typ gud, jesus ödet eller vad fan det är vill nog testa mina gränser, hur mycket skit jag klarar av att ta.. Eller vad är det som försigår? hohojaja, det är inte lätt att vara liten.. Jag ska i alla fall fortsätta att försöka vara posetiv, så gott jag kan! Min gräns är hög, det ska ödet få se..!

Oj ne nu måste jag göra i ordning mig det sista!
Kram på er :)


Stenbocken 21. december - 19. januari
Försök att se möjligheter i det, du har. Det är möjligt, att du drömmer om något annat, men se på det, som du har framför dig.


Kommentarer
Postat av: MARIANA DG

:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback