Söndag

Åhh vad jag är uttråkad! Varje gång som jag har fått lite tid över i helgen så har jag kännt mig så grymt uttråkad. Igår var en liten slapp dag! Vaknade runt nio tiden, åkte till stallet ganska tidigt. Red ut i skogen en sväng o såå! Sen så åkte jag hem, råkade somna på soffan en stund.. Kollade tv och lite så, hade allmänt tråkigt.. Sen så var jag med Martina på kvällen. Tog det lugnt, kollade på film, robinson och lite eurovision. Grattis Norge till vinsten! Idag har också varit en slappis dag. Sov till ca halv elva..Tog det lite lugnt, åkte in till staden en sväng.. Åkte sedan till stallet. Red ut med Lotta, trevligt trevligt :) Och nu så är jag hemma och är lite smått uttråkad igen.. hehe.

Ledig hela veckan nu! Bal på tisdag :) Börjar nästan bli lite nervös.. hihi. Ska bli himla kul i alla fall :) Får se sen med om det kanske blir studentfest på åtta glas på torsdag? Får se vad jag känner för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback