Skitsnack

Just nu så kan jag inte ta åt mig ett jävla skit av vad killar säger.. Jag tror/vet att allt ni säger är lögn! Det kanske inte är så rättvist av mig att dra alla boys över en och samma kant, men efter att ha blivit sårad och sviken X antal gånger så är det inte så konstigt.. Jag vill kunna ta åt mig av kompimangerna jag får, men just nu så går det inte. Det är fortfarande för tidigt.. I stället för att bli glad blir jag bara ledsen och relaterar till en person som jag inte bör tänka på mera. Jag hatar att det är så! Men det kommer gå över.. Det tar bara lite tid, och det tror jag man måste det låta göra :)

Har haft mysdag med Jojje i dag :) Har även pluggat med Michaela och Ellen inför nationella i morgon. Kommer gå åt h*lvete. haha. Men som sagt, bryr mig inte ett skit om skolan längre! För jag tar studenten om 28 dagar!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback