Ny vecka!

Ny vecka och trotts att jag ställde klockan på 09.30 så har jag ännu inte lyckats pallra mig upp.. Är riktigt trött och känner mig inte redo för den stressfyllda vecka som är på ingång.

Måndag: Lektion, 12.30 - Skriva företagsekonomiprov. Sen stallet. Måste även hinna fixa redovisning inför projektarbetet som vi ska ha i morgon.
Tisdag: Går heldag, sen så måste jag till stallet.
Onsdag: Lektion på morgonen (?), extra lektion 15.15 för att jag har missat en lektion då de hade en debatt. Sen så vill jag även se pesets bal, sen så ska jag till stallet, rida Calibra för en sista gång </3.
Torsdag: Åka till Linköping med Calibra. Vara hemma i hyffsad tid och åka in och bli plåtad inför studenten.
Fredag: Heldag i skolan (?)

Sen blir det partaj i helgen och då hoppas jag äntligen på att få kunna pusta ut lite.

Nu när jag radar upp allting så känner jag mig ännu mera stressad. Utöver det här så måste jag även hinna packa och fixa iordning det sista i stallet. Sen så måste även en sista uppgift i samhällen bli klar.. Sen så känns det som om att det egentligen inte spelar någon roll om jag åker in och gör provet i dag eller inte.. För jag kommer inte ihåg ett skit om hur man gör det vi ska ha prov på.. Så det kommer nog bli ett IG i vilket fall. Men o andra sidan har jag gjort det så har jag ju ändå försökt och då behöver ju inte lärarna hålla på o tjura. Dessutom så har jag faktiskt fått vg på nästan alla uppgifter i den kursen så vad gör det om man får lite sämre på en del?

Men har ju haft en lugn helg i alla fall så bör väl vara utvilad för att klara av alla dessa sysslor ;)

Dagens horoskop
Stenbocken 21. december - 19. januari
Ge dig själv tillfälle för ett andrum. Man kan springa mycket snabbt, men man kan bara fortsätta, om man får vila längs vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback