Måndag

Åhh så mycket det är man vill. Sitter och kollar på lägenheter, åhh vad jag skulle vilja ha råd till att kunna ha en egen lägenhet! Alltså vill jag också ha ett fast jobb. Tänk vad skönt. Inte för att jag inte trivs hemma, för det gör jag, jag trivs som fisken i vattnet.. Men ändå vill jag så himla gärna flytta hemifrån, få klara sig själv och ha sitt alldeles egna! Tänk vad underbart :)

Sitter också och kollat lite försiktigt på aupair eller enklare hästjobb utomlands.. Också något som jag skulle vara sugen och testa på under en kortare tid, kanske ett halv år eller så. Det är ju bara det att lilla fega jag ska våga ge mig ut i världen med på egen hand..

Okeej, något som är lite mera i "nuet". Har ju hittat en tatuering som jag vill ha :) Är grymt sugen på att göra den.. Men det får vänta tills jag känner att jag har pengarna :)

Har bestämt datum nu med när Calibra ska hem. Första helgen i Juni så åker han troligtvis. Det känns lite sorgligt men ändå bra. Jag vill ju faktiskt inte ha egen häst nu i sommar. Jag har annat att fokusera på.

Nu måste jag verkligen börja plugga :(
Är så förbannat trött på skolan så ni förstår inte!!!!

Kommentarer
Postat av: hannah

norge (: ?

Postat av: mariana DG

gumman tänk på måndag (A)

2009-05-06 @ 20:37:14
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback