Måndag

Hohojaja vad trött jag är! Känner fortfarande stress inför veckan.. Kändes otroligt skönt när jag hade gjort provet idag, en sak undanstökat. Fick precis godkänt, jag sa ju att jag inte kunde det! haha.. Men det kändes bra :) Hon sa även att jag kommer att få vg i betyg eftersom att jag har fått det på allt annat :) Bra kämpat Fia! Har även suttit och gjort lite på pptn tills i morgon och kollat igenom redovisningen.. Är lite nervös, jag hatar redovisningar! haha. Sen så är det bara en samhällsuppgift kvar att göra och sen behöver jag inte plugga mer i hela mitt liv :D Okeej nu kanske jag överdrev lite.. men inte på ett jävla bra tag i alla fall :P Känns jäkligt gött för tillfället men rätt som det är så sitter jag och klagar över att det är så tråkigt att jobba så ska väl inte säga för mycket.. haha.



Jag vill ha sommarsommarsommar ♥
Även om jag har mycket jobb inplanerat i sommar så ser jag fram emot sommarn! Har mycket annat inplanerat också. Några saker som är inplanerade som jag ser fram emot mycket:

- Smögen över midsommar !
- Bulgarien 23/6-1/7 !
- Hälsa på Martina på Stocken minst en helg !

Så när det känns tungt, och jag återigen tänker på sådant jag inte får tänka på och känner känslor som jag inte får känna så tänker jag på mina sommar planer och känner mig genast mycket lyckligare :)

Det ska bli en bra sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback