Måndag

Åhh vad jag är trött i dag! Vaknade av ett sms kvart över tio :@.. Men låg kvar och bara mös till klockan elva. Mycket skönt! Hade den konstigaste drömmen. Drömde att vi var i bulgarien.. Och jag trodde att jag är gravid (som jag väldigt ofta tror i verkligheten också, haha) så jag gick till doktorn av någon anledning. Gissa vem doktorn var? Det var Addison i Greys anatomy.. Det visade sig att jag var med barn, och redan hade gått 12 veckor utan att jag i princip märkt något! Jag blev jätte ledsen först.. Grät massa och så var mina föräldrar där helt plötsligt, jaa jisses! Det var då en konstig dröm.. haha

Jag börjar bli mer och mer pirrig inför balen! Tror det är för att jag vet att så många ska komma och kolla på mig. Ska bli spännande.. Har fortfarande kvar grejer som jag måste fixa. Ska färga håret idag, göra en liten "provsminkning", sola! Måste egentligen gå in mina skor med. Shiit pommes frit, balen är i morgon!!!! Det ska bli så himelans roligt :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback