Lite för mycket

Nu är det massa som snurrar runt i huvudet. För det mesta roliga saker, men även en del tråkiga. Balen är om mindre än två veckor! 13 dagar och det känns helt sjukt. Den har alltid varit så långt borta men nu så är den jätte snart. Köpte student efterfest biljetter härmodagen, studenten är cirkus om en månad! Herre jisses.. Sen så slutar vi skolan, vad händer sen?

Calibra åker hem jätte snart.. Och det börjar kännas. Kommer sakna lilla knäppisen! Kommer bli grymt tomt. Vad ska jag göra de två timmarna om dagen som jag har tillbringat hos honom nästan varje dag sen 1 juli förra året? Han är den finaste <3

Är inte så jätte bra på pengafronten med och det värsta jag vet är att be mina päron om pengar.. Wellwell. I morgon är det student fest och jag är grymt sugen. Man behöver alltid en kväll att ha roligt och bara släppa alla tankarna. Nu så är jag hungrig och ska fixa mig något att äta.

Som sagt det är det mesta posetiva tankar som snurrar runt. Men det känns ändå som det är lite för mycket just nu.. Kanske är det som har skapat den enorma huvudvärken som jag har gått med hela dagen.. Uschusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback