I morgon :D

Jag har gått runt och varit helt pirrig inför morgondagen hela dagen! Åhh vad kul det ska bli :) Längtar verkligen.. Hoppas att vädret är med oss bara och att det inte regnar :S Men det tror jag inte. Har gått runt i klänningen ganska mycket idag, kunde inte låta bli. Klockan åtta ringer klockan i morgon, då ska jag duscha.. Sen så kvart över nio åker jag och emmelie in till staden.. Fixar håret och lite så. Sedan ska vi vara hos michaela vid kvart över två någonting. Kommer nog bli lite stressigt i mon, menmen.. Det löser sig! Lite synd att jag inte har någon hemma hos mig när jag gör mig i ordning.. Menmen, Det löser sig nog alltid! Jag loovar nästan att jag kommer ramla eller något när man går runt där bland alla.. Det skulle vara så himla typiskt mej! haha.

Hohojaja, nee nu får det vara färdig babblat för i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback