Gårdagen!

Hade en trevlig kväll i går. Började med att jag, Johanna, Frida, Felicia och Linda rullade mot Borås. Pauline fyller ju 18 år så hon skulle ha lite fest. Åt lite smörgåstårta satt och pratade och sådär :) Men runt halv tio tiden tyckte vi att det var dags att rulla hemåt. Har nog aldrig kört så snabbt under så lång tid.. haha. Åkte från Borås till Jönköping på ca 45 minuter, medan det på ditvägen tog ca en timme. Sen så åkte vi till bymarken en sväng, satt där och tjötade lite. Sen så var det dags att åka hem. Var hemma ungefär vid halv ett, funderade på åka in till Hannah och Ellen en sväng men kändes lite onödigt. Så det blev att lägga sig framför tvn i stället och nana så småningom.. Det var en trevlig kväll även om det inte riktigt blev som planerat. Roligast var nog banne mig bilresan ;) haha. Men tack i alla fall tjejer för en bra kväll!

Idag så måste jag åka och sola en sväng, jisses det är ju bara typ tre dagar kvar till balen och jag är verkligen inte tillräckligt brun.. Skulle egentligen behöva färga håret innan dess med.. Men får se om jag hinner det och så. Ska nog ta mig en trip till Calibra snart. Sen så får vi se vad det blir av resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback