Fredagkväll!

Ber till alla gudar som finns nu att de inte ska ta ifrån min bästa vän det finaste hon har. Det är bara att hålla tummarna och försöka vara positiva, även om det är svårt så är det det bästa och enda vi kan göra i en sådanhär situation ♥


Jag vill inte och jag förstår inte, men faktum är att jag saknar dig.
Fanfanfan


Har klippt lugg idag :) Lite ovant men är ändå hyffsat nöjd! Utsläppet hela helgen, städa och packa alla hästagrejer. För snart så åker Calibra. Segt att gå upp så tidigt, men är ju mitt allra sista utsläpp som jag kommer ha. Får väl passa på att njuta lite, är faktiskt mysigt att släppa ut hästarna på morgonen när man väl har tvingat sig upp ur den varma sköna sängen....


Kommentarer
Postat av: hannah

din lugg ser helt fabolicious ut! :D snygging !

Postat av: Johanna

<3<3<3

2009-05-23 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback