Fredag

Känns sjukt mycket som om att det är lördag idag. Skönt att det bara är fredag :) Gårdagen var jätte kul. Förfest hos Hannah bananah sen så studentfest på sliver, kvällen bestod mest utav dans! Precis så som det ska vara. Efterfest hos Hauer blev det ju även, fint är det ;) Efter fest gör ju livet värt att leva ;) Sov ju även där. Somnade väl vid fem typ och vaknade vid klockan tio. Sen så knallade vi till max och käkade sen så tog vi bussen hem.. Emmelie och Martina följde med mig hem och så låg vi och solade några timmar. Har nog allt blivit lite brun i alla fall :) Har varit och kollat på lite fotboll och nu så har jag precis käkat lite. Ska åka ut till stallet nu och rida och släppa in hästarna. Är så skönt för dem att de kan gå ute så länge nu tycker jag :) Sen så ska jag och Emmelie sova hos Ellison.. Sen så ska jag släppa ut hästarna i morgon och efter det så ska jag följa med Emmelie på tävling. Det blir nog skojsigt. Är sjuukt trött, kommer nog somna tidigt i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback