Fredag

Rolig kväll i går! Började med att vi kollade på Jsödra. Inte världens bästa match, men var roligt att se ändå! Sen så blev det piren och texmex tallrik. Gottgott, lyckades även få i mig några öl under kort tid. Sen så blev det 8 glas och massa samboka (stavning?). haha, vågar inte kolla kontot i dag hur mycket pengar jag har kvar för det är nog inte mycket! Men det är rätt. Man är banne mig bara student en gång, och då ska man passa på och supa ;)

Idag har jag i alla fall grymt ont i hela kroppen och är super trött. Ska in till a6an sen och klippa mig och kolla lite på skor tror jag :) Fast just det.. jag har ju inga pengar.. Hoppsan!

Känner att jag skulle behöva skriva av mig lite av mina känslor, men jag finner inga ord.. Alla känslor bara snurrar runt och jag vet inte vad jag känner om någonting eller vad jag vill. Jag vill vara stark men det är inte så himla lätt. Jag märker ju också vad det är som gör mig glad och det är precis det som jag inte får bli glad av. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Men det märker vi.. Allting har en mening!  

Nu är jag i alla fall hungrig!

Har ni sett alla grymt snygga bilder de har lagt upp på jnytt från balen?
Fy faan.. haha. Fast den här var ganska fin i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

en helt klart lyckad kväll ! fia blev allt lite onykter men det gör inget, tkr om dig endååå <3 hihihihi

2009-05-22 @ 23:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback