Balen

Balen var helt underbar! Tror inte kvällen kunde blivit bättre än vad den blev. Håruppsättningen och allt det tog lite längre tid än beräknat så var lite stressigt där men det ordnade sig ju. Det var riktigt roligt att åka limmo! Det var lätt värt pengarna. Underhållningen på hotellet var bra, det kom även ett band och spelade och vi rockade loss riktigt ordentligt som vanligt ;) Dansade även lite vals. haha. Nemen det var riktigt lyckat :) Avslutades med efterfest på centrum. Men klockan tolv så känder jag och mina fötter att det var färdigdansat så då begav vi oss hemåt :)

Lite bilder. Har ju inte fått alla andras än,
men lägger upp några enstaka av mina här i alla fall :)

  



Tack allihopa för en underbar kväll ♥

(För fler bilder se min bildagbok)

Kommentarer
Postat av: mariana DG

varsegod :) jätte kul att titta på ju :D, du va så himla fin (: men de ses snart igen på din stuuudent kul när vi ses ofta eller så tycker jag(a)

Postat av: Sajje

Fin ny header :D

2009-05-21 @ 21:43:11
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: Jesssica

Så söt du var! Jätte fin klänning! =)

2009-05-23 @ 08:03:39
URL: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback