Allmänt deppig

Idag har jag ont i hjärtat igen.. Eller aa just nu i alla fall.. Jag har liksom inte hunnit vara ledsen så mycket, har gjort så himla mycket annat roligt så mina tankar har inte varit åt det hållet alls mycket. Jag stör mig så grymt mycket på att jag är ledsen.. Jag vill att du ska bry dig om mig. Eller alternativt vara kär i mig.. För under den korta tiden som du var det så var du underbar! Sen så hände det något, dina känslor tynade bort och du fick mig att må dåligt mer än vad du fick mig att må bra. Du har dessutom ljugit en del för mig, och det kan jag inte riktigt släppa. Jag vill som sagt att du ska vara den personen som jag trodde från början att du var.. Men det är du inte och detta måste jag inse och försöka lägga det bakom mig, starta om på något sätt. Men just nu, så vill jag bara att du ska ringa och fråga hur det är med mig, som en vän vill jag att du ska ringa.. Nee fy fan vad dum jag är!! Jag måste inse att han inte kommer ringa, jag måste inse att han inte är annorlunda.. Han är precis som er alla andra killar där ute! Helt jävla DUMMA i huvudet.. Ni har banne mig inte mycket innanför pannbenet..

Idag har jag varit med Emmelie på tävling i Bankeryd. Hon debuterade 1.10 med Shadow :) Han var såå fin! Får jämt mersmak när man är på tävling så i morgon ska jag släpa ut hinder och hoppa jag med :) Ska även ut och rida och släppa in hästarna i kväll. Resten av kvällen har jag inga planer på vad jag ska göra faktiskt.. Är som ni märker inte riktigt på humör så funderar faktiskt på att vara hemma kolla på en mysig film alternativt en lipfilm, käka något fett och tycka synd om mig själv. Jag kanske behöver en sådan kväll.. Vi får väl se helt enkelt hur det blir.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback