Calle Calibra

Red äntligen Calibra i går! Har ju inte ridit på typ fem dagar bara för att det har varit så isigt och dåligt underlag. Men i går så beslöt jag mig för att ge mig ut en sväng i skogen och se hur mycket det gick att göra. Jag kunde bara skritta och trava lite :) Han var huur pigg och taggad som helst. Hade jag släppt efter ytterst lite till på järnvägen (där en järnväg har gått tidigare, lång och smal väg) så hade han brallat som aldrig förr. Men det tillät jag inte ;) haha. Taktade nästan hela vägen hem sen, men det gick bra i alla fall, jag kände mig lugn och då går det mycket bättre.

Så ska ge mig ut och rida lite i dag med tänkte jag. Han måste röra sig, har har varit hur rastlös som helst nu de här dagarna. Lille plutten, trotts att han är pucko i bland så är det någon som har kommit mig väldigt nära om hjärtat.

Han är bäst ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback