Tisdag

Lite dags för uppdatering.

Studenten-dagen var jätte kul :) Ville inte att den skulle ta slut. Kvällen var dock lite seg, var så himla trött efter den långa dagen. På lördag morgon var det dock inte lika roligt, vaknade upp med sådan ångest och insåg att skolan och allt roligt studentfirande var över. Men sen så slog det mig att vi åker till smögen på torsdag. Är riktigt laddad och det kommer bli grymt roligt! Sen så är det bara hem och packa om och sticka till Bulgarien. Så lite roligt har jag kvar att se fram emot :)

Ikväll så ska jag till Ellen en sväng och planera lite Bulgarien :)

Även att skolan är över så kommer Trolloxen ändå alltid finnas i mitt hjärta, den bästa klassen som jag har haft under min skoltid. Ni är underbara allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback