Söndag

Har haft två kanon roligt partykvällar :) I fredags var vi först hos lizah sen så blev det piren och även centan en sväng. En riktigt lyckad kväll faktiskt :) Men en lyckad kväll ska ju också ha sina nedgångar (?), träffade på de personer som jag inte ska/vill träffa och den personen jag ville höra av som mest hörde jag naturligtvis inte av.. Grr jag orkar inte grubbla på allt det..

Nu jobbas det massa, ska jobba åtta dagar i stärck, påbörjat i dag. Men det är rätt gött faktiskt :) Man får ju som sagt passa på nu medan man har ett jobb, visa fram fötterna så att säga ;) Ikväll så blir det nog sängen tidigt, är ganska så trött.

Jojje är i Bulgarien nu.. Är inte alls avundsjuk nejnej. Men börjar sakna pluttan nu faktiskt :) Men snart så är hon hemma hos mig :)



There's a thousand lines about the way you smile written in my mind
But every single word's a lie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback