Sommar -09

Sommarn är i full gång och jag har varken haft tid eller lust att blogg något. Så kan tänka mig att typ ingen läser min blogg länge (eftersom jag aldrig skriver) men i fall någon snubblar in här så kan jag i alla fall berätta för er att jag lever och har hunnit med många roliga saker sen jag skrev sist.

Vi var ju i smögen under midsommar, jätte roligt :)

  

Sen så var det bara hem och vända i princip och åka vidare till Bulgarien med Michaela, Jossan och Ellen! Vi hade en helt underbar vecka i solen med massa party.

  

Sen så var det bara hem till verkligheten och börja jobba. Men det har gått bra :) Har varit ledig två helger nu så har lyckats ta mig lite överallt i Sverige. Förra helgen åkte jag för att hälsa på Martina. Det blev lite utgång i Göteborg och även ett besök på Stocken. Jätte kul att träffa Martina och det andra folket där igen :)

Denna helgen har jag vart i Stockholm och hälsat på lite folk som jag träffat i Bulgarien. Fick även med mig Emmelie. Så det blev lite partaj, stek vid poolen, en promenad till grönan och lite så :) En mycket trevlig helg. Kan hända att jag lägger upp bilder på det senare :)

Nu så jobbar jag bara i princip, men det går faktiskt jätte bra! Är ganska så soft så det är gött :) I morgon blir det en liten utgång men Lizah och några till. Blir en sväng på Olearys, ska bli kul! Var super längesen som jag var ute i Jönköping. Inte så konstigt eftersom jag inte har varit hemma på flera helger nu. Men nu så är det dags :)

Vi hörs!
Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: Sajj

du länkar till fel blogg när du kommenterar min grrrrr ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback